I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 18, 2009

untuk sape yang tak ambil baju lagi...

sape tak ambil baju..cepat ambil... aku takkan bawak baju korang malam khamis...
ari sabtu nanti semua pakai baju tu...so sape tak pakai bleh nampak la yg dia tak ambil baju lagi..aku dah bagi tempoh yang cukup..jgn salahkan aku klau korang tak dapat baju... kerjasama amat dihargai...

yang geram :
syukri
ketua teknikal :p

ha3..tq for that comment...bila kita guna cara lembut orang tak dgr..kene guna cara kasar la....tp tu bukan kasar..tu saiko namanya...budak saikologi tau la...agak2 la aku tak bawak baju dieorg..sape yang datang ambil baju dgn aku tau perangai aku cam ne....aku tak dpt menilai diri aku sendiri..tp anda yang menilai aku..jgn nilai dr kata2 aku..tp nilai dr perbuatan seseorg..kata2 boleh berbohong..tp berbuatan tak pernah menipu...klau anda ingin mengharungi dunia yg penuh cabaran ini..ingatlah kata2 ku td....agar anda tidak ditipu suatu hari nanti..

4 comments:

  1. ko ni jgn gok emo ngat....bertimbangrasalah sikit...

    ReplyDelete
  2. kita kalu nak ambik sesuatu tindakan haruslah berusaha sedaya upaya untuk menyelesaikan masalah...bukan menambah masalah...bila kita cuba untuk memudahkan urusan orang...insayaallah Allah pula akan memudahkan urusan kita....

    ReplyDelete
  3. sampai bila blog ini akan diteruskan??? nanti budak2 junior ko nak serahkan blog ni kat diorang ke???

    ReplyDelete
  4. entah la....selagi ada sokongan..selagi itu diteruskan..ha3

    ReplyDelete